Sunday, February 6, 2011

Alhamdulillah, sweet momento


Usai solat Maghrib berjemaah malam tadi, kami sekeluarga terus bersiap-siap dan bergerak ke sebuah tempat yang telah siap ditempah oleh mak. Terima kasih mak. Jarang semua punya kesempatan berkumpul dan kali ini khas buat meraikan hari lahir abah, aina, ct dan uwais. Semoga Allah memberkati antum semua. Mak kata tak perlu beli kek nanti kenyang sangat. Dapat berkumpul bersama sudah cukup membuatkan diri rasa terharu dan gembira. Semua sudah pulang ke asrama dan kampus masing-masing. Sayu. Perjuangan harus diteruskan, dah balik ke Kuantan nanti, kekuatan itu akan datang sendiri dengan izin Allah. InsyaAllah. Entri ini khas buat ukthi ku yang tersayang Hawa dan Nur. Juga buat abah, mak dan adik-adik yang baca blog akak. Terima Kasih! Gambar di bawah tidak berapa cantik disebabkan handphone "mahal sangat"...Hehe


"Mak, lamo lak ai makanan ni, ke tak siap lagi..huhu"...

Dzakwan dan aina, makan ingat dunia tak?:)

"Wais, kenapa ekau sikat rambut macam tue, waduh2"...:))

"Ati abang nak atan ni..." (Ct, abang nak makan ni)..Adam is so cute, dia cakap agak pelat, 3 tahun lebih umurnya, semua yang dia cakap akan ada huruf "a" di bahagian depannya...dan dia bahasakan dirinya pada kami "abang"...Dia panggil kakak-kakak dan abang-abangnya dengan panggilan nama, tetapi untuk abang sulung dia panggil along...Dia penghibur kami sekeluarga dengan keletahnya yang memang comel, betul tak mak?:)

Abah baru pergi outstation, sedih memang ada bila abah nak berangkat tadi, insyaAllah ct selalu doakan abah dipanjangkan umur oleh Allah dengan amal kebajikan dan amal ibadat...jumpa lagi ye abah, terima kasih banyak-banyak yang tidak terhingga, tidak terkata dan tidak terbalas, hanya Allah yang mampu membalasnya.. insyaAllah I'll do my very best!



Hawa dan Adam termenung sebentar menanti makanan sampai...

Amboi Adam, apo banyak bonar nasi eh, habis tak tue, ke mak habiskan?hehe...

Nur dan Anas...Muko konyang la tu..Alhamdulillah syukur atas nikmat-Mu...

Apo kono eh jang...Amru curi air Nur..huhu

No comments: