Thursday, August 21, 2008

Masihkah kau ingat

Masihkah kau ingat?=)
Terkenang kembali detik2 yang berlangsung semasa Kem Jalinan Kasih anjuran bersama PKPIM-UM dan PKPIM-PAUIAM pada akhir bulan januari yang lepas.
Objektif utama kem ini adalah untuk melahirkan muslimah yang berketerampilan, berkarisma, berakhlak dan bersahsiah mulia.Alhamdulillah program ini banyak memberi input yang penting kepada saya. Kem ini banyak diisi dengan slot2 kerohanian dan semua aktiviti dibuat secara santai.Terasa ukhwah di antara kami sangat rapat.Rindu sungguh saat2 bersama kakak2 dari UM..kak fiza,kak has,kak pijot,kak akma,kakak2 yang tak disebut namanya dan juga sahabat2 dan adik2 yang mengikuti program tersebut, saya tetap merindui kalian. Banyak yang dipelajari sepanjang program berlangsung.
Slot yang paling saya gemari adalah semasa perkongsian pengalaman bersama kak shazni,doktor perubatan di kem tentera lumut,bekas amirah um(lupa namanya..hehe) dan seorang lagi doktor perubatan sepanjang keterlibatan mereka di dalam jemaah...Menaikkan lagi semangat saya untuk terus istiqamah di jalanNya.Bukan senang jalan yang dipilih, tentangan keluargan,rakan2 dan tidak kurang juga orang sekeliling.Mudah2han keluarga merestui pilihan saya untuk berada di dalam jemaah.Ya Allah perkuatkanlah semangat kami agar ianya tidak pudar dan moga2 langkahan kami adalah langkah seorang mujahidah yang setabah Sumayyah..Amiin Ya Rabbal Alamin...

No comments: